شرکت نیکا کوش ارس - در باره خدمات پرداخت الکترونیک نیکا

در باره خدمات پرداخت الکترونیک نیکا

شرکت نیکا کوش ارس که در اواخر سال1396 در منطقه ارس وشهرستان جلفا تاسیس و به شماره 6203 ثبت گردیده، با استناد به مسائل موجود در جامعه و بر اساس توانمندی خود برای نیل به اهداف ذیل مشغول فعالیت می باشد .

طرح موضوع :

     وجود برخی موارد و مسائل در جامعه که اهم آن بدین شرح می باشد :

  • ضرورت ارتقاء توان مالی کارکنان( بخصوص کارکنان بازنشسته و یا اعضاء غیر رسمی)واینکه افزایش حقوق تاثیر مستقیم بر تورم دارد .

  • ضرورت تامین لوازم سرمایه ای زندگی بصورت نقدی.

  • توجه ورسیدگی به کانون گرم خانواده و فراهم نمودن شرایط نشاط و تفریح ، سفرهای زیارتی یا سیاحتی برای آنها.

  • افزایش قیمت هزینه های درمان و بستری دربیمارستانها .

  • ضرورت توجه جدی به نیازمندان جامعه وتامین احتیاجات زندگی خود و خانواده وسایر موارد.

 اهداف:

  • فعالیت درزمینه خدمات پرداخت یاری( نصب دستگاه کارت خوان، یا اقدام توسط سایر روال قانونی که مورد تایید سیستم بانکی می باشد ) ، جهت اخذ هزینه در فروشگاه های کل کشور .

  • ایجاد باشگاه مشتریان وارائه خدمات به اعضاء جامعه هدف از طریق بستر شبکه نوین بانکی ، با کمک سایر فعالان در زمینه باشگاه مشتریان.

  • ایجاد بستر و هماهنگی جهت فروش محصولات از طریق شبکه اینترنت .

  • فراهم نمودن زنجیره تامین نیازمندی ضروری اعضاء جامعه هدف با قیمت های مناسب در کل کشور.

  • ارزش آفرینی ، ایجاد حس وفا داری و رضایت  ( جامعه هدف) .

  • ارائه خدمات به کارکنان شاغل، بازنشسته، خانواده معظم شهدا وایثارگران ، کهنه سربازان دفاع مقدس .

  • تامین مایحتاج جامعه هدف، براساس ضرورت و نیاز، با بهترین کیفیت ، قیمت های مناسب ، به دلخواه خودو خانواده، از نزدیک ترین محل سکونت ، بدون سهمیه بندی و یا ایجاد محدودیت

  • جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب وحذف دست واسطه ها . 

  • امکان اطلاع رسانی مراکز و محصولات و امور آموزشی از طریق سامانه ، تلفن همراه ، سایت و غیره به جامعه هدف.

  • ایجاد جذابیت و رضایت درجامعه هدف وشرکا تجاری وتبدیل آنها به مشتریان دائمی و وفادار.

  • ایجاد شرایط به منظور افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات توسط فروشندگان به جامعه هدف و رقابتی کردن ارائه خدمات با حق انتخاب توسط جامعه هدف با امتیاز دادن به فروشندگان در زمان خرید. ( ایجاد رقابت تنگاتنگ). 

  • برقراری تعامل با سایرباشگاه مشتریان فعال ولینک سامانه های موجود به این سامانه و بالعکس برای اشتراک گذاشتن طرح جهت استفاده بهینه اعضاء از خدمات متقابل یکدیگر .

جامعه هدف :

  1. فروشگاه ها و مراکز تامین کننده کالا و خدمات بصورت خرد و یا زنجیره ای (فیزیکی و یا اینترنتی).

  2. کارکنان شاغل و یا بازنشسته با هر عضویت و شرایط.

  3. نیازمندان و مجموعه های خیریه .

بیانیه ماموریت :

ارتقاءکیفیت زندگی و خدمات رفاهی با تقویت انسجام ملی و وحدت اجتماعی با همکاری مشترک تمام مراکز و   مجموعه ها ، سایر فعالان ، اقوام، مذاهب و ادیان الهی در کشور.

Powered By:SIB